Tüskék
2017. október 13. írta: csetlekbotlok.blog.hu

Tüskék

viking.jpeg

Vajon mikor szereztük az első tüskét, mely azóta is minden egyes alkalommal, ha hasonló szituációba kerülünk, zsigeri reakciót vált ki? Mikor meghúzta a mögöttem ülő a copfomat az általános iskolában? És azóta utálok minden olyan nevű fiút? Vagy mikor a szomszéd srác elhívott sétálni, de valahogy elfelejtette, és másnap már azzal a magas, vékony, szőke lánnyal láttam kézenfogva? És minden egyes alkalommal, mikor arra megyek haza, ahol eltűntek a szemem előtt, keserű ízt érzek a számban?  Mikor kinyitom a hűtőt, és minden polcon van egy tej, és rendetlennek hiszem magam, mert éveken át azt hallottam, hogy a tejesdobozoknak a hűtő jobb oldalán, a középső polcon egymás mellett kell szép sorban lenniük? És ha áthívom egy ismerősömet, és meglátja, és felnevet és tesz bármilyen megjegyzést rá, akkor üvöltő rohamot kapok, hogy márpedig én úgy teszem a tejet ahogy nekem tetszik és kész? Vagy mikor egymás után volt több olyan randim, amiből aztán nem lett folytatás… minden magyarázat nélkül… És már eleve félek, már nem hiszem, hogy ez most más lesz.

Tüskéket növesztünk. Egyre többet. Képtelenek vagyunk megbocsájtani a régi sérelmeinket. Őrizgetjük őket, ápolgatjuk. Minden nap elmondunk értük egy imát. „Uram, köszönöm, hogy bántott a Józsi. Utálok minden Józsit. Uram, köszönöm, hogy megcsalt a Béla. Soha többé nem hiszek egyetlen férfinak sem. Uram, köszönöm, hogy az osztályban én voltam a legalacsonyabb. Ki nem állhatom a magas nőket. Uram, köszönöm, köszönöm, köszönöm.”

Bezárkózunk. Ott a kis biztonságos fészkünk. A mi várunk. Felhúztuk a kapukat. Körülöttünk árok. Senki be ne hatolhasson. Lehetőleg a napfény sem. Spaletták bezárva. Kamrák teli.

Ha még egy férfi azt mondja nekem, miután hetek óta rám sem ír, hogy „nem tűntem el”, lándzsákkal felszerelkezve kirohanok.

Ha még egy férfi ledundizik, beüzemelem az ágyúkat. És nem érdekel, ha közben megfullad a röhögéstől, mert csak azért mondta, hogy cukkoljon, és egyáltalán nem tart annak. 

Ha még egy férfi arra hivatkozik, hogy nem akar fájdalmat okozni nekem, és közben céltáblának használ késdobáláshoz, akkor kifeszítem az íjakat és lövök.

ELÉG!!!

Nem lehet így élni.

Nem akarok így élni.

Nem akarom mindenkiben keresni az eddig elszenvedett sebesüléseim tettesét. Bízni akarok. Bízni benne. Bízni, hogy amit mond, azt úgy gondolja.  És nem keresni hátsó szándékot. Hinni a szavaiban. Még akkor is, ha statisztikai adatok szerint, ha egy férfi azt mondja hogy „…”, akkor az azt jelenti, hogy „…”. Nem érdekel a statisztika. Nem érdekelnek a számok. Nem érdekel a józanész. Nem akarok védekezni. Nem akarok falakat húzni. Nem akarok bezárkózni. Akkor sem, ha így sérülhetek.

viking2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

http://csetlekbotlok.blog.hu/api/trackback/id/tr5612958395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Salamon Bölcs 2017.10.16. 15:24:59

@Salamon Bölcs: a hímsovinizus legutszélibb változata is centikben mérhető a ti ármánykodásotok és aljasságotokhoz képest amit tengeri mérföldben vagy akár fényévekben lehet mérni, az biztos
Sajnálom lehet a rossz tapasztalat ,mert az van bőven, akár a baráti körömet nézem akár csak szétnézek a nagyvilágban,de ez a VALÓSÁG
és könyörgöm ,ne mosdassuk a szerecsent ,mert fekete marad akkor is

drlover 2017.10.16. 15:25:22

@Salamon Bölcs: Nem találkoztam veled kérlek ! nem vagyok Ti !

Salamon Bölcs 2017.10.16. 15:32:19

@drlover: de ez az ÉLET kedvesem, most ez...
nem durcáskodom és ne sértegetlek,hanem a száraz valóságot terítem ki eléd, ha nem tünt volna fel
Ettél még Te lehetsz szép és okos is,és kívánatos ,akár még a 30as alfáknak is, de nem kardot rántottam ,hanem tollat, és a szándékaim tiszták, egyszerűen lemosom a dzsuvát az üvegről ,hogy mindenki kilásson!
Csókollak!

drlover 2017.10.16. 15:36:18

@Salamon Bölcs: Lasd a fentebb irtakat. Teged kiemeltelek elsosorban azert mert a stilusoddal nem lepted at a hatart.

Salamon Bölcs 2017.10.16. 15:46:13

Köszönöm a bizalmat@drlover: De most búcsúzok, mert mennem kell felmosót venni és a vacsorámra is gondolnom kell! :)
Ja és nem túl régen voltam én is negyvenes....bár nem nő :))))))
hamar elmúlik kedvesem!

drlover 2017.10.16. 16:08:08

@Salamon Bölcs:
utolsó utáni megjelenésem:
Ezt is leírtam, Mia és Sally is leírta, arra a faszra várok, akit tudok szeretni, mert sajnos nem tudok bárkit, nem tudok parancsra, bár hány éves vagyok. És azért, hogy múlassam az időt és többek közt olyan sérelmeket okozzak egy férfinak, mint amit neked okoztak, nem megyek bele egy valamilyen kapcsolatba. Csak azért, hogy legyen.
És e tekintetben nem tudok mit kezdeni az idő szűkével. Érzések híján nem kell kapcsolat.
Mondtam a Te korodbeli vagyok, de nem figyeltél, 50 éves vagyok.
Azt is leírtam, igenis vannak agybéli minőségi elvárásaim, az amúgy se kor függő. Sose volt alfa pasim, nem is vágytam rá.
És két férfi barátot is szereztem a társ keresőről, akik bíznak bennem, őszinték velem és értékelnek.
Ennyi.

Salamon Bölcs 2017.10.16. 16:52:40

@drlover: kedvesem ,azert nem figyeltem ,mert 40esként maradtal meg bennem! Mert az egyik kommentedben, igy irtál ,"hogy egy negyvenes gyerekes is tud jól kinézni" :) talán ezért ragadt meg a szürkeállomanyomban

Salamon Bölcs 2017.10.16. 16:55:38

@drlover: egyszerre kettőt...az se rossz buli! :)))))

Salamon Bölcs 2017.10.16. 16:57:46

@Salamon Bölcs: amikor harmincas alfa voltam, akkor voltak ilyen jellegű potenciáim! :))) De már nagyon régen volt, viszont tökéletesen emlékszem rá!;)))

incognito ergo sum 2017.10.16. 17:29:05

@Diorella Queen:

hm... szálka menne a nyelvembe.

***

ugye nem tippelek rosszul, hogy elképzeltél egy ilyent helyzetet...? mert én igen (nem a tüskés hölggyel).

incognito ergo sum 2017.10.16. 17:29:56

@drlover:

bizonyos értelemben költői. amikor már a közös szándék sem segít, mert az évtizedes "visszaütő" reflexek erősebbek.

drlover 2017.10.16. 17:33:39

@Salamon Bölcs:
Na ez az. Nem olvasol. Mondom barat. Nem pasi.
Azert lehet h az önreflexion el kellene gondolkodnod. Nem csak megkovetelni.
Ha ilyen a randikon is a viselkedesed???

drlover 2017.10.16. 17:36:32

@incognito ergo sum:
Ertem. Sajnos nagyon is. Csak nalam ez hamarabb jott.
Pl ez sokkal inkabb erdekes tema. Hogy hogyan lesz az egetvero szrelembol ez.
Persze az idő....de ne ussuk le a labdat ilyen egyszeruen. Hmmm?

Salamon Bölcs 2017.10.16. 17:56:28

@drlover: jesszusom kedvesem, aza sok smile mire volt ott kegyed szerint??? ;))))

Salamon Bölcs 2017.10.16. 17:58:40

@drlover: II. Még nem randiztál velem ,ergo nem hinném ,h bármilyen pálcát eltörhetnél felettem....kedvesem

drlover 2017.10.16. 18:07:28

@Salamon Bölcs: valoszinuleg az elmult napok karositottak a humor erzekemet. Kulonbozo telefonokrol vagy gepekrol maskent jelennek meg a jelek. Ezt nem ismertem fel.
Es nem torok palcat azt masok torik. Csak arra celoztam ha egy randin ezzel a duhos sertett attituddel jelensz meg...egy artatlan no elott az nem sok sikerrel kecsgtet. Es amilyen intenziv es mely duhod nem valoszinu h sikerrel titkolhato.

Sally and Billy 2017.10.16. 18:08:41

@drlover: Örülök, hogy egy kicsit megismerhettelek, és nagyon remélem, hogy minél előbb találsz valakit, aki hozzád való. Mert megérdemled.

Ha még maradsz, kitartást :) Elég erös gyomrom van, de ettől a maitól felfordult, úgyhogy én keresek magamnak más olvasnivalót. (Egyébként szerintem tévedtünk, ez nem egy női blog, ez egy társkeresésre szánt eszköz.)

drlover 2017.10.16. 18:16:21

@Sally and Billy:
Hat tudod az en gyomrom sose volt eros. De egy doki egyszer azt mondta ne banjam...engem nem konnyu megmergezni.
Egyszeruen csak ennek igy semmi ertelme. Nem vicces nem visz sehova.
Pedig majd az osszes tarskeresonek van blogja is, ezt ott kellene kipuffogni.
Mindannyian pont abbol fozunk ami kaphato. Es Ugyanazon vilagban probalunk eletbe maradni.
Ami ma volt az az életkedvemez is elvette. Pedig ezerrelbprobalok nem altalanositani...ezek nem A ferfiak. Csak nehany leny.

zpetal 2017.10.16. 18:20:32

@csetlekbotlok.blog.hu:

Eddig te vagy az első olyan női blogger, akinek a gondolatait olvasva NEM gondolom azt, hogy "na ez is tökéletesen megérdemli az egyedüllétet".
Bár tudom, hogy ez sajnos sovány vigasz, hogy én mit gondolok, mindenesetre én nagyon drukkolok neked.

@Sally and Billy:
"Egyébként szerintem tévedtünk, ez nem egy női blog"

Szerintem annál reklamáljatok, aki ezt mondta/ígérte nektek. (Vigasztaljon, hogy legalább ingyen volt.)

drlover 2017.10.16. 18:41:11

@zpetal: tied a palya! Bontakozz ki!

csetlekbotlok.blog.hu 2017.10.16. 19:12:13

@zpetal: köszönöm :)

@Sally and Billy: A gond valószínűleg ott van, hogy nem nagyon olvastam blogokat, így fogalmam sincs milyennek kéne lennie egy női blognak...

drlover 2017.10.16. 19:30:15

@csetlekbotlok.blog.hu: na de épp azt koszonted meg hogy ez nem noi blog. Es itt kovetem meg Zizit mert tleg sehol nem szerepel h az lenne, téves szohasznalat a reszemrol. De akkor nem mindegy milyen egy női blog?

drlover 2017.10.16. 19:32:12

@drlover: marmint o udvozitette h nem az Te meg koszonted. A lenyeg ua. De igy helyes.

Diorella Queen 2017.10.16. 19:37:47

Cseti azért van a fiúkkal,mert neki is fiai vannak ha jól tudom?
Tehát elfogult.

Salamon Bölcs 2017.10.16. 19:40:49

@csetlekbotlok.blog.hu: tudod rám testálják,hogy sétődött vagyok és a mély gyülölet lángja is lobog bennem a női nem iránt, hááát akkor felteszem neked azt amit egyeseknek má nem merek..... Mitől női egy blog? A látogatóktól,a bloggertől, a megjelenés formátumától , avagy a pelenkázási szokásaink aktualitásáig....mitől?! Mert hogy megint ott tartunk,hogy ez a felület miénk nőké!!! Nem elég a kinti való világ, már itt is vannak előrébb sorolt jogaink mint a pasiknak!!!! :)))))

Drednaught 2017.10.16. 19:42:43

@Diorella Queen:
"Cseti azért van a fiúkkal,mert neki is fiai vannak ha jól tudom?
Tehát elfogult."

Tudod, hogy imádlak? :D
Az kizárt dolog, hogy tudatosan döntsön, ugye?

csetlekbotlok.blog.hu 2017.10.16. 19:43:50

@Salamon Bölcs: a kérdésen én is gondolkoztam :D mindenképp elmondom, ha rájöttem a válaszra :)
Mindenesetre én büszkén vállalom, ha az enyém nem az :) Úgy sem szeretem a kategóriákat. Korlátozza a kreativitást.

Diorella Queen 2017.10.16. 19:47:49

@Drednaught: Az kizárt dolog, hogy tudatosan döntsön, ugye?

De nem tud, mert az elfogultság nem irányítható tudatosan.

Mia and me 2017.10.16. 19:48:27

@Salamon Bölcs: ne társkeresőzzetek, hanem cseteljetek ;-) (már ha az élő megmozdulások valamilyen okból nem mennek vagy nincs rá idő)

Drednaught 2017.10.16. 19:49:10

@csetlekbotlok.blog.hu: Az még hagyján, de jellemzően mindenki azt fogja számon kérni, hogy miben nem felel meg a tied a megadott kategóriának és nem pedig azt nézik, hogy miben nyújt extrát hozzá képest.
Viszont szerintem is jó ez a hely arra, hogy ne részrehajló közegben kelljen beszélgetni.

Mia and me 2017.10.16. 19:50:54

@Drednaught: "Szép zuglói lakásom van és ki vagyok gyúrva,"

Azért csak megy itt a vén tyúkoknak is a bújtatott PR :D

Drednaught 2017.10.16. 19:50:55

@Diorella Queen: Ebben igazad van, mármint a kijelentésed önmagában igaz. Vajh' mindenkire vonatkozik ez? Mondjuk akár más nőkre is?

Drednaught 2017.10.16. 19:51:59

@Mia and me: Ha esetleg érdekelne, keress meg és kitalálunk valamit ;)

Diorella Queen 2017.10.16. 19:53:32

@Drednaught: Szerintem minden anyára.
Mert hogy itt ez a legbefolyásosabb tényező, mármint hogy cseti nem csak nő, hanem anya is egyben,akinek történetesen fiai vannak.
Ettől kezdve pedig ha akarja, ha nem, elfogult lesz.

Mia and me 2017.10.16. 19:54:29

@Drednaught: Mi érdekelne? A lakás vagy a kigyúrás? :D

Mondjuk a lakás jöhet ;-)

Drednaught 2017.10.16. 19:55:49

@Diorella Queen: Na, ma is tanultam valamit.
Már csak az bánt, hogy ezek szerint ha történetesen mindannyitoknak fiai lennének, ma senki nem állna azon az oldalon.
This makes me a very saaad panda....

Drednaught 2017.10.16. 19:56:53

@Mia and me: Jó választás :)
Köztem és a lakásom közt én is azt választanám, kurva pofás lett a felújítás után.

Salamon Bölcs 2017.10.16. 20:26:48

@Mia and me: köszönöm,majd nézek csetszobákat! :))

Salamon Bölcs 2017.10.16. 20:31:41

@Diorella Queen: ez megint egy bélyeg! ....és megint csak egy kósza gondolatból

Salamon Bölcs 2017.10.16. 20:34:20

@Mia and me: de olyan csetszoba is van ahol nincs kirakva a női wc pitogramja?! :)))))

Mia and me 2017.10.16. 20:39:32

@Salamon Bölcs: :) persze. ;-)

én rendszeresen csetelek, és van egy csomó elmeháborodott ott is (net mindent kibír), viszont alkalmanként tök érdekes emberekkel lehet dumálni érdekes témákról.

Mondjuk én nem szoktam továbbvinni a dolgokat - de aki akarja szerintem az jobb felület mint egy kimondottan társkeresőn célirányosan "árut" keresni tulajdonképp....

Salamon Bölcs 2017.10.16. 20:50:41

@Mia and me: nincs ezzel semmi gond,mindenki úgy teregeti ki a saját szennyesét ahogy akarja, csak ma tényleg tele lett a hócipőm, mert bejött újra ez a "mi egyenlőbbek vagyunk az egylőeknél" c. logika ,ami konkrétan kicsapja a biztosítékot ,és nem azért mert egy hímsoviniszta vok, hanem egy érző ember...ennyi a monológ :)

csetlekbotlok.blog.hu 2017.10.16. 21:06:55

Bogyó és Babócát olvastam épp a gyerekeimnek. Az egyik mese egy kis virágbogárról szól, aki tornyot akar építeni. Kiviszi hát az építőkockákat a rétre. Először elveszti az egyensúlyát a göröngyös talajon, és összedől a torony. Aztán egy fa alá viszi a kockákat, ott pedig ráesik a termés. A kis virágbogár erre felkiállt "a fa a hibás". Majd továbbmegy, de akkor a szél fújja...

Vajon ki tehet arról, hogy összedőlt a torony? A föld, a fa, vagy a szél?

Esti tanmese nem gyerekeknek.

Salamon Bölcs 2017.10.16. 21:10:49

@csetlekbotlok.blog.hu: szeretem a bölcs nőket :) Felnézek rájuk, és követem őket :) Viszont az okoskodókról már más véleménnyel vagyok, én kérek elnézést :))))))

Salamon Bölcs 2017.10.16. 21:15:57

@csetlekbotlok.blog.hu: kedvesem, a legjobb módszer ilyenkor a lazuláshoz ,mint amit most elkövettem, kinyitottam egy 17-es rosét (nem elírás ,múlt héten jelent meg)ráhangoltam a radio Monte Carlo-ra ,ahol is smooth jazz szól ,és ezt csendesen halgatom, és élvezem a bor gyümölcsösségét... :))

csetlekbotlok.blog.hu 2017.10.16. 21:19:02

@Salamon Bölcs: én teregetek :D :D :D
de hősiesen bevallom, a te módszeredet valsz én is jobban élvezném

Salamon Bölcs 2017.10.16. 21:26:20

@csetlekbotlok.blog.hu: :))))) csak a múltról tudok nyilatkozni.... én már kiteregettem egy félórája! :D

D1255 2017.10.16. 23:54:47

Fuh, vegigolvastam a mai termest. Nem semmi... Csak ket holgy altal, de nagyszeruen sikerult modellezni a notarsadalmat.

Csetlek valoszinuleg azert erti amit az urak itt irnak, mert nyitottabb es objektiven dolgozza fel a tapasztaltakat, latottakat.

Parszor en is megprobaltam mar ugyanezt elmagyarazni, de eleg kevesen tudjak befogadni. Igy aztan szomoruan felhagytam vele (parom is igy tett, no letere) Es, hogy megis miert probalkozunk annyian ezzel? Nekem ugy tunik, hogy szeretnenk oszintebbek lenni, igazabb parkapcsolatban elni. Egyszeruen nem jo erzes latni az onamitast a megalapozatlan elvarasokat.

csevely 2017.10.17. 00:30:05

@D1255:
Szerintem ez a kvintesszenciája a napi kommentözönnek:
nemkutya.com/like/114299

Ti nők, ti nők. . . . . .hagyjátok, jobban jártok ( néha ) :))
Tudod csetelek, te amo.

Szőkenőőő 2017.10.17. 06:52:23

Ez az egész kommentfolyam, amit termeltetek elég durva. Hihetetlen mennyi tüskét ellődözgettetek egymásra ismeretlenül. Bántókat, sértegetőseket. Általánosítva mindent. A nők, a férfiak......mindenki fikázva a másik által. Aztán otthon valszeg élik a kis életüket normálisan. Tudod csetlek azzal, hogy kijelented, hogy a fiúknak van igaza, saját magad döftél egy tüskét a hitelességedbe, a "jaj egyedül élek, kéne egy társ" posztjaidba. Nem azért, hogy ne lenne nekik is igazuk többmindenben, mert bizony van, de olyan kijelentések után, amit itt kinyilatkoztattak, ez elég fura. És milyen érdekes, azonnal kedvenc lettél náluk. Na persze a nőket sem kell félteni, mert ők is szépen osztották a pasikat. Soxor ugyanúgy általánosítva és bántóan.
Sose lesz közeledés ebben a témában, és értelmes előrevívő beszélgetés sem. Max egy szappanopera, ami soha véget nem érő.

drlover 2017.10.17. 09:24:36

@Szőkenőőő: like !
Ok, én mondtam, hogy elmegyek, de franc belembe, nem tudom megállni.
Tudod elszomorít, de nagyon, hogy most ellenállóként hülyeként vagyok feltüntetve, amikor nem is álltam ellent. Csak tisztességes bánásmódot kértem. Világosan kifejtve az álláspontomat.
És még mindig kérdésem, bár milyen blog ez, mert tleg mindegy is milyen: egy huszonéves fiú barátnővel, neki vajon mikor és milyen valós konfliktusai voltak abból eredően, hogy az érett nők unfairek és nem értik a korlátaikat (mondjuk lehet, hogy a 20-as barinőt csalja 40 esekkel mert jobbak az ágyban), majd több kapcsolatban élő, házas férfi osztja a véleményt ? Nem találnak szeretőt a 40-esek között ? Honnan a tapasztalat. ja, értem, másoktól, ismerősök, barátok. és a másik oldal ne hallgattassék meg ? Nem értem.
Vagy csak úgy elméleti szinten kellene beismernem a 40-en túli nők aljasságát ?
És elfogadnom azt, hogy ha betöltöttem a 40-et kutya kötelességem minden irántam érdeklővel dugni ?
Én csak a valós szituációt szerettem volna látni. Amit még mindig indulatok és homogén gyűlölet fed. Sajnálom !

Na innentől műbalhé és innentől nem tudom valóságosnak elfogadni.

Végezetül, az elmúlt két hónapban konkrétan 4 fiaskóm volt pasikkal. Nem esett jól, nyilván. De egy szóval olyat nem állítottam, hogy a pasik ilyenek vagy olyanok.
És világosan látszik, hogy nem is olvasnak rendesen, mert csak a saját vélemény hangoztatása minden áron a cél.

Hmmm...
Erősen elgondolkodtató, hogy ha leírnám, hogy igen, egy rohadt, aljas, sunyi (?) már csak dugásra (vajon miért a löttyedteket jó dugni és nem a pipit ? na ezt még mindig nem értem) jó, de azt utcán vállalhatatlan ribanc vagyok, akkor megnyugodnának-e a kedélyek ? Vagy ha vállalnám, hogy bosszút állok az összes sérelmükét (mission impossible) és eskü az életemet teszem rá, hogy átalakítsam a női gondolkodást, akkor csillapulna a harci düh ?
Nem.

Salamon Bölcs 2017.10.17. 09:27:52

@D1255: ami igaz - igaz :) Szerintem, és természetesen ez a vélemény nem releváns, címezd meg a hozzászólásodat néhány "nőtársunknak is":))
hátha egy olyan véleményt jobban befogadnak ,"lenyelnek" ,aki jelenleg is párkapcsolatban él.Számukra hitelesebb lehet,de persze ez korán sem de facto!

Salamon Bölcs 2017.10.17. 10:05:32

@drlover: részemről nincs harag,csak egyszerűen furcsállom a hozzá állásodat, ehhez a témához,legfőképpen a tények tükrében
Hamár a meteknál tartunk ,a te négy fiaskódra szeretnék referálni.
Az előzmény ,hogy egy transfer cégben voltam érdekelt,úgy másfél évvel ezelőttig, és miután ez egy cég volt,statisztikákat kellett vezetnünk,íme:
Január 30.-tól köv. év február 1.-ig helyet foglaló személyek száma
- 1125 fő
- a nemek aránya: 58% nő,52% férfi
- 998 fő elszállított
- 127 fő lemondás

- a lemondások nemek szerinti felosztása:
- 119 fő nő,
- 9 fő férfi
- az indulás napján levő lemondások száma(!)
- 67 fő nő
- 0 fő férfi
A rend kedvéért hozzá teszem, csak a létre jött utazásért kellett fizetni,
ergo amíg valaki be nem ült a gk.-ba ,addig nem.(nem volt bankkártyás foglalásra és fizetésre lehetőség)
Természetesen ezek a számok tájékoztató jellegűek, viszont sejtetnek néhány következtetést levonni!
Ja és még egy, 5 db negatív értékelést kapott a társaságunk(mind nő), ez alatt az időszak alatt, a többi pozitív volt. A legkomolyabb indok az volt, hogy a metro megállótól 200m-re raktuk ki,amikor ő magas sarkúban volt! :))))

Sally and Billy 2017.10.17. 10:26:00

@csetlekbotlok.blog.hu: Mit is vállalsz büszkén? Hogy nőként szabad teret adsz a blogodon a nőgyűlölet terjesztésének? És ha jön néhány nő, aki helyetted veszi a fáradtságot, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy ezek bizony extrém, beteges és nevetséges gondolatok, akkor benyögöd, hogy te amúgy a fiúkkal vagy?

Veled amúgy minden rendben van? Anyukáddal való kapcsolatoddal minden rendben van? Lehet, hogy azt kéné megvizsgálnod ahhoz, hogy rájöjj, hogy miért a defektes pasikat vonzod?

Drednaught 2017.10.17. 10:32:48

@Salamon Bölcs: " a nemek aránya: 58% nő,52% férfi"
Javítsd kérlek!

Drednaught 2017.10.17. 10:35:57

@Sally and Billy: Please, ha már megvádolod csetlek-et, konkrétan is hivatkozz a jelzett nőgyűlölőnek titulált pontokra.
Szerintem ő nem azt jelentette ki,hogy mindeig, minden témában és kijelentésben "velünk" van, hanem egy konkrét beszélgetésre, de persze javítson ki, ha tévedek.

incognito ergo sum 2017.10.17. 11:42:11

@drlover:

Elméletben tudom, hogy a szerelemből hogyan alakulnak ki a tüskék, csak (egyrészt) későn értettem meg, és azt nem tudom, hogy megelőzni lehet-e (legalábbis fiatalon).

D1255 2017.10.17. 11:50:08

@Sally and Billy: Mmm, kicsit inkabb toprengjunk egyutt. Miota keresel melyebb kapcsolatot?

Salamon Bölcs 2017.10.17. 11:50:33

@Sally and Billy: javaslom ,hogy légyszíves nevesítsd meg azokat a pontokat ,ahol is nőgyűlöletről van szó.
magam csak tényeket közöltem ,a száraz valóságot , és ha számodra ez felér a nőgyülölet fogalmával ,akkor nagyon sajnállak.
A saját életemből ollóztam ki epizódokat, szerintem olyanokat amelyek nem adnak okot a fenti állításodra.
Csetlek nem mindig "van velünk", hanem csak az adott storyhoz formál véleményt, a saját aspektusából, tehát ne nyomj rá bélyeget!

merlen (törölt) · http://merlen.blog.hu 2017.10.17. 11:57:33

@Sally and Billy:
Eddig nem adtam ilyen formában véleményt, de az én zsebemben is kinyilt az a bizonyos.
Az egyik, hogy massziv nőgyülölet sugárzik, a másik, hogy milyen hangnemben, stilusban.

Szőkenőőő 2017.10.17. 13:51:13

@merlen:
Hát ha már neked is kinyílik.... ;)

D1255 2017.10.18. 07:11:11

@drlover: "...majd több kapcsolatban élő, házas férfi osztja a véleményt ? Nem találnak szeretőt a 40-esek között ? Honnan a tapasztalat. ja, értem, másoktól, ismerősök, barátok. és a másik oldal ne hallgattassék meg ? Nem értem..."

A tobbiek neveben nem tudok nyilatkozni, de az ujra megallapodas elott vegigkostoltam 27-tol 46-ig a kinalatot. Es ekozben bizony vegighallgattam sok tortenetet is es lathattam sokmindent. Ezen felul szamos olyan ember van aki parkapcsolati feszultsegben el es alig varja, hogy valakivel beszelhessen errol. Jo apropo volt erre a valasunk. Amikor a barati korben ez nyilvanossa valt egyszeruen ozonleni kezdtek az ilyen megkeresesek. Es ezekben a helyzetekben szinten sok olyat lat, hall az ember amire korabban nem is gondolt.

Nem azt mondjuk, hogy asd el magad 40 felett. Csak nezz szembe a valosaggal es igy vezesd az eleted.
Fentebb olvashattuk erveleskent, hogy mennyien meg akarnak donteni xy-t. Igen, a konnyed kapcsolatok teren meg mindig lehet kaszalni boven 40 felett is. Csak hat nem biztos, hogy erre vagysz...

Van egy otvenes baratom. Nem egy csajozogep, minden erofeszitesunk ellenere sem. Sok no kikosarazta, pedig tenyleg jo ember (+ biztos egzisztencia) csak egyszeruen nem ugyes ebben. Elment 2-3 honap eredmenytelen randikkal. Tenyleg, annyira latszott ahogy a nok csak ugy piszkalgattak, finnyasan tologattak (idonkent atadta chatet es meselt is). Most vegre jott egy szinten 50 koruli ketgyermekes anyuka aki megis meglatta benne a lehetoseget. Szettepik a lepedot, kozos programok blablabla. Ugy gondolom ez a holgy tisztaban van onmagaval es ezert tud befuto lenni. Mindenesetre en drukkolok nekik:)

Drednaught 2017.10.18. 10:16:28

@D1255: "Ugy gondolom ez a holgy tisztaban van onmagaval es ezert tud befuto lenni."

Én bevallom, megkönnyeztem ezt a sorodat...

drlover 2017.10.18. 10:59:35

@D1255: Köszönöm a jó tanácsot ! Különösen látatlanban hasznos. Mivel halvány lila fogalmad sincs arról, hogy hogy hogyan vezetem az életem. Nagyon sajnálom, de nekem, ha megengeded nem élet célom hogy mindenáron kapcsolatban legyek, többször kifejtettem. Nem sírok amiatt, hogy nekem miért nincs. Többször kifejtettem miért. Ugye nem baj, ha nem ismétlem már meg.
Fentiekre figyelemmel, ha senkinek sincs kifogása, szeretném úgy élni az életemet ahogyan nekem jó, nem úgy ahogy más szerint élnem kellene.
Amúgy ha nekem valaki jó tanácsot adna, meg ahogyan a pszichológus is mondta, azt mondaná, mondta is, hogy tessék odafigyelni és nem lehajolni minden ázott cserebogárért, mert meg teccett sajnálni.
Ha meg nem sértelek, inkább hallgatok a barátaimra és a szakemberekre, ha úgy érzem életvezetési tanácsra van szükségem.
Megértésedet hálásan köszönöm !
Maradok tisztelettel drlover

D1255 2017.10.18. 11:42:00

@drlover: jaja, errol szol ez a poszt...tuskek...

drlover 2017.10.18. 11:52:25

@D1255: basszus, most komolyan ?
Ebben hol a tüske ?
Max ott, hogy stílussal próbáltam jelezni, hogy nem kérnék a sértő jelzőket...
de stem ez se igazán tüske

tornyosipeti 2017.10.18. 11:58:55

@drlover: Segitek: benned van a tuske, hogy egy normalis korrekt hangvetelo kommentre tamadoan reagalsz. Nem bantott teged D1255 egyaltalan!

drlover 2017.10.18. 12:54:27

@tornyosipeti: egy csepp támadás nem volt benne. Csak azt írtam, hogy én nem az vagyok, kéretik már megérteni, aki nem látja önmagát és, egyszerűsítek, bradpittre hajt, hanem pont az ellenkezője, aki minden összetört férfit megsajnál. Amúgy meg ha visszaolvasol, többször neveznek sunyinak aljasnak, butának, erkölcstelennek látatlanban (erre utaltam). Ezt szerettem volna elkerülni. Hála istennek sikerült.

tornyosipeti 2017.10.18. 13:09:01

@drlover: "Csak azt írtam" betü szerint tenyleg azt irtad.
A kommunikaciod modja hangvetele volt sertödött es kioktato. De megertem azt is ha te nem igy latod. Van olyan is hogy mindenki szembe jön az autopalyan.

Diorella Queen 2017.10.18. 14:20:00

A férfiaknak egy álma van, ami kb ebben a dalszövegben benne is van nagyjából :

Jön a Jolly haza felé, ismerik őt már minden felé
Minden szép lány csak róla beszél, Jolly áj devla lé
Ó Beül a Jolly az A8-asba, mi kell a nőknek azt mindig ő tudja
Wiskyt rendel liter számra, mindenki vele mulat.
No roxa áj Jolly itt a király
A zenészek neked húzzák, azt éneklik hogy te vagy a király
No roxa áj Jolly itt a király

Jönnek hozzád a szép lányok
Grofó ez a te kis világod
No roxa áj te vagy itt a király
A zenészek neked húzzák azt éneklik hogy te vagy a király

Diorella Queen 2017.10.18. 14:26:21

@drlover:
Én pont ilyennek képzelem Dezsőkét,mint a klipp elején lévő szingli.

Diorella Queen 2017.10.18. 14:27:03

jajj a videó kimaradt:
www.youtube.com/watch?v=Or8BPT567EA

Lehet ez a kisgrofó tud valamit, :P:P:D

D1255 2017.10.18. 17:28:28

@drlover: Ahogy a kollega is irja, a soraidbol feszultseg jon at. Nem tudom merre tapogatozik az emlitett pszichologus, de lehet o is meglepodne egy tartalmas oleles hatasatol...

drlover 2017.10.18. 18:20:45

@D1255: ezt oszinten koszonom! Egesz elolvadtam.
Es vegre leirhatom h kurvara igazad van. Igen jol jonne egy ilyen oleles csak akitol kaptam volna az penteken dezertalt....es sajna most egyenlore nincs mas...
Nem helyettesitheto az olelo egy random szemellyel.
Es most figyelj! Nem mondom h a pasik szemetek...pedig szerdan meg minden ok volt.
Remelem salamon is olvassa.
Csak megyek tovabb es csinalom amit tudok.

D1255 2017.10.18. 21:16:28

@drlover: Nagy elonye ennek a blogolasnak, hogy nev nelkul teljesen magunk lehetunk. Szembenezhetunk olyan dolgokkal is amit a civil eletben nehez vagy akar lehetetlen lenne kimondani. Nem kell szerepet felvennunk, alarcban vagy pancelban jarnunk. Es igy tudunk leginkabb segitenk egymasnak es elfogadni felenk nyujtott kezet.;)

drlover 2017.10.18. 21:21:08

@D1255: koszi!
Igyekszem nem pityeregni....borzalmasak a nok..ha meg kedves a ferfi nep velunk...akkor meg bogünk.
Szörnyu nepseg vagyunk! Megiscsak.

merlen (törölt) · http://merlen.blog.hu 2017.10.18. 21:29:54

@drlover:
Mert van lelketek!

fPanka 2017.10.20. 15:31:45

Ki fogok lógni a sorból, mert nem vagyok társkereső és sok-sok éve nem randevúztam már, a kimondott igen a mai napig is igen, így nem ismerem a mai társkersés buktatóit... igazából csak régi tapasztalataim vannak, de akkor sem emberek elől zárkóztam el ha elzárkóztam épp, hanem emberi tulajdonságok elől.
Ha tudtam, hogy x dolog nem jó nekem, akkor csak azt a valakit kerültem el, akiben felfedeztem azt a dolgot, de mindig a bizalom volt az első.
Amíg nem adott okot valaki arra, hogy ne bízzam meg benne, addig természetes volt a bizalom felé. Ameddig nem tett olyat, ami számomra nem volt jó, addig sem volt probléma. Igazából utána sem, ha meg lehetett beszélni vele és utána nem csinálta azt a valamit (saját maga döntve úgy, hogy azt nem teszi többé). Nem kértem senkit, hogy változzon miattam, csak annyit mondtam, hogy nálam ez egy határ, amit nem jó ha átlép. Ő pedig eldönthette szabadon, hogy átlépi-e vagy nem.
És ez oda-vissza érvényes volt.

Drlove: abban pedig nagyon egyetértek, hogy: csak azért, hogy legyen valaki...csak azért nem kell kapcsolat.
Ami ilyen, az amúgy sem kapcsolat, hanem viszony inkább, mert érzelmektől mentes és vágykielégítés csak, de ez nem ér semmit.

Diorella Queen 2017.10.20. 15:51:34

Nekem az a véleményem erről a társkeresősdiról, hogy a felek ( és mindkét félre igaz) túl kevés időt adnak egymásnak.
A szerelem nem az első pillantásra jön általában hanem a 6-10 tali után.Tehát ha 10 tali után sem moccan meg semmi,akkor jogos ha feladja minkát fél, de ennyit meg nem szán rá szinte senki .

Kopasz Audis 2017.10.20. 21:26:07

@Diorella Queen: A poszt a tüskékről szól. Azért nem adunk már ennyi találkozót, mert bizalmatlanok vagyunk, egy-egy apróbb momentum elindít bennünk egy filmet, hogy ezt már láttuk, ebben csalódtunk, ebből még egyszer nem kérünk.

@fPanka: A bizalom fiatalon még megvan. 40+ meg 50 évesen azonban elporlik ez és bezárkózó tüskések leszünk. Ez mindenkire érvényes tendencia, nyilván a mértékek különbözőek, egyediek.

Van az a szar példabeszéd a deszkáról, amibe mindig egy szöget kell verni, ha rosszat tettünk és kihúzni egy szöget ha jóvátettük azt. De a deszka mindörökre lyukakkal teli marad. Elég elkeserítő példabeszéd, de sajnos van realitása.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.20. 21:42:52

@Diorella Queen: igen,szerintem alap,hogy a férfit,aki melleted van mentálisan támogatod, dícséred,hogy milyen jól néz ki, okos, kedves, erős stb

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.20. 22:09:43

@Salamon Bölcs: ne már Salamon, én is kapok ilyet,de én nem kapok ettől bánatost....légy keményebb:)

fPanka 2017.10.21. 02:05:18

@Diorella Queen: Hogy picit jártasabb a mai társkeresésben, kérdezgettem ismerősöket, akik jártak ilyen helyeken. Nekem nagyon megdöbbentő volt az, amit meséltek. Ezt most férfi ismerőstől kérdeztem, így csak erről tudok véleményt írni, ami ennyi: nem értem. És itt vége is a történetnek, mert tényleg nem értem azt, ahogyan pl. az ismerősöm keresett társat.
Egyszerre, egy időben, 3 különböző nővel randevú.
Kicsit spejzolós hatása van. :) Nincs jogom elítélni senkit és mindenki maga dönti el, hogy hogyan és mi a jó neki, csak annyit tudok, hogy ilyet én biztosan nem tudnék csinálni.
Egy kapcsolatnál (vagy a kialakulásakor) az ember (mindegy, hogy férfi vagy nő), 100%-ig ott kellene, hogy legyen... de 3 helyen van egyszerre.
Nekem úgy tűnik, hogy semennyi időt nem adnak egymásnak, csak belekóstolnak ebbe is és abba is, és aki nyer... és így nem csodálom a sok tüskét sem. Vagy ez teljesen szívmentes kereső, ahol valami teljesen más a lényeg, nem az érzelmek.

fPanka 2017.10.21. 02:24:07

@Kopasz Audis: Rengeteg tüskét be lehet szerezni fiatalon. Megtapasztaltalhattam milyen az, amikor a szex az első és a mindenek feletti, azt is, milyen a birtokló "szerelem", mikor egyszerűen senkivel nem beszélhetsz, csak vele... és sok mindent még.
Ezek ugyanúgy tüskéket okoznak, de nekem tapasztalatok voltak inkább, amikre azt mondtam, hogy "átéltem, tudom milyen, nekem ez nem jó és nem kell, és én másmilyet szeretnék."
Tőlük, a tulajdonságaiktól elzárkóztam, de nem zárkóztam el a férfiaktól, hittem abban, hogy van másmilyen is. És tényleg volt.
Nem kerestem senkit, abban hittem, hogy majd úgyis jön az, akit valóban szeretni tudok majd.

fPanka 2017.10.21. 02:35:02

Elnézést a keszekuszaságért, de nagyon fáradt vagyok. A lényeg az, hogy elég sok "tüskét" tapasztalatot be kellett gyűjtenem ahhoz fiatalon, hogy megtudjam mi az, ami jó nekem és mi nem, mi az amit szeretnék és mi az, amit még egyszer nem. De nem zártam a rossz tapasztalatok miatt, mert jók voltak valamire. Arra, hogy tudjam, mi az, amire igazán vágyom, hogyan szeretnék élni és milyen társsal.

Diorella Queen 2017.10.21. 06:35:49

@fPanka: Legalább hatszor kellene találkoznia a pároknak abban az esetben,ha legalább egy kicsit szimpik egymásnak.

De ezt az esélyt senki nem adja meg a másiknak.
Gondolom azonnal kipipálják egymást ha csak a haja szája nem úgy áll valakinek, ahogy a nagykönyvben meg van írva.Gondolok itt bármilyen apróbb dologra mint pk koszos a cipője a pasinak ,gyűrött az inge, túl vékony, túl lúzer st stb

Diorella Queen 2017.10.21. 06:47:40

Én atta lennék kíváncsi, hogy hány olyan nő van itt,aki az első randi után már soha többé nem akart találkozni a pasassal, csak mert koszos volt az autója a pasinak, vagy esetleg a tzatziki mártás rá volt száradva a fekete szövetkabát ujjára,netán túl vékonynak,kövérnek,kopasznak találta az illetőt, vagy mert úgy volt vele, hogy ha az első talikor nem jön a szikra, akkor fölösleges tovább próbálkozni?
Csetleknek vajh hány ilyen randija volt?
Esetleg Alibanyának. Ali nagy randiguru, de sztem soha nem adott még egy esélyt a pasasoknak ha az első randin bármi el lett szaródva.

Diorella Queen 2017.10.21. 06:51:01

Szóval azért hoztam fel ezt a fenti dolgot, mert valami apróságot mi nők is hajlamosak vagyun elfelejteni. A pasik nők nélkül eléggé szétesnek. Azaz ha nem gondoskodnak róluk, akkor megzuhannak nagyrészt és ilyen apróságokra végképp nem adnak, hogy gyűrött a ruha rajtuk, vagy netán szakadt.

Diorella Queen 2017.10.21. 06:53:26

@fPanka: Az a kérdés hogy Te hogy kerestél társat, illetve volt e randid ami azért nem folytatódott, mert a legelső talikor nem tetszett a pasi, illetve nem érezted azonnal a szikrát meg a kémiát?

merlen (törölt) · http://merlen.blog.hu 2017.10.21. 07:38:36

@Diorella Queen:
Anno nekem is volt olyan randim, ahol a hölgy az az egy óra alatt nem érezte a kémiát. A tényleges vonzalom kialakulásához tényleg nem elég egy óra.

Diorella Queen 2017.10.21. 12:09:07

Ezek a súlyos hibák. SM nekem nem tetszett képen, sőt az első randin sem tetszett. Az inge gyűrött volt és a rózs kervadtan kókadozott, még is életem legnagyobb szerelme lett.
Valamikor a hatodik találkozásnál.

graphics 2017.10.21. 15:33:45

@csetlekbotlok.blog.hu: Szerintem itt lehet a kutyuli elhantolva! )
Amikor eleve kinyitja az ember fia (lánya) az összes tüskéjét és védekező sünmalac állásba helyezkedik... pedig támadásról szó sincs, de ő túlérzékenyen fogad bármilyen beérkező információt. Talán azért, mert még nem áll készen egy újabb kapcsolatra.

graphics 2017.10.21. 15:45:05

@wannabebiker: szerintem egy nőnek jobban fájhat a lelki sérülés, mint egy testi (fizikai), különben
a) nem marnák 1mást
b) nem emésztenék magukat hetekig a vélt vagy valós lelki sebeik miatt.

Felejtsük el azt a kvételes esetet, amikor a fizikai sérülés maradandó testi károsodást okozna.

graphics 2017.10.21. 16:03:38

@Diorella Queen: Nemcsak a gondokodás hiánya, hanem a válásig tartó ,,Sárkányellátó Művek'' nevű cég (vagyis az állandósuló otthoni cirkuszok) sem vetnek jó fényt a leendő hősszerelmes testi- és lelkiállapotára.

Nektek meg eléggé jó az orrotok ahhoz, hogy kiszagoljátok, ha vmi mincs rendben. És elég az az érzés, hogy ,,..vmi gáz van vele...'', és már le is van pattintva.

Gyanús lehet a ruházat is, mert az otthoni műsort elkerülendő, nem lehet nagyon készülődni. Feltűnne a szokások hirtelen megváltozása.
Képzeld, ha a női oldal is hasonló munícióval érkezik a randira! Persze a külsőségek rendben, de belül...

fPanka 2017.10.21. 23:54:38

@Diorella Queen: Nem tudom a választ erre, hogy hányszor kellene találkozniuk. Én kicsit másképp éltem meg a társkeresést régen. :)
Duci voltam kicsiként, és tiniként is, de belevaló és vagány, akinek rengeteg fiú barátja volt. Aztán lefogytam és másképp kezdtek nézni rám, én pedig elkeseredtem, hogy már nem lehet csak úgy beszélgetni velük mint régen, ők már teljesen mást látnak bennem. Nem kerestem senkit, nem néztem kinek milye van, kinek milyen a cipője vagy a ruhája vagy a haja, van-e kocsija vagy nincs, ezek egyáltalán nem érdekeltek, annyira jelentéktelen dolgok ezek... mindenkit olyannak szerettem, amilyen. Nem voltak elvárásaim. Pont azt szerettem, hogy az egyik ilyen, a másik olyan, és mindenkiben tudok találni valami érdekeset.
Első tali... bulik, házibulik...én mindig barátként közeledtem. Nem kerestem senkit így nem figyeltem, hogy van-e kémia vagy nincs, inkább azt vettem észre, hogy a fiúk részéről van kémia felém.
Azt hiszem oda tartozhattam, amit úgy neveznek, hogy kihívás, mert nagyon nehezen mondtam igent bárkinek is. barátként rendben, azt az első pillanatban, de több... ahhoz nekem nagyon sok időre volt szükségem. barátságból kialakult kapcsolataim voltak inkább, amik hosszútávúak voltak, de nem mondtam igent összeköltözésre másfél év után sem. Akinek pedig igent mondtam 2 év után, az a mai napig is a párom, de nála sem érdekelt soha, hogy van-e autója vagy milyen a haja... a lelke érdekelt, hogy milyen a lelke, engem inkább az fogott meg az emberekben és a mai napig is. " A lelkek csókolózzanak, és ne a márkák" (P.A.)
Hiába néz ki nagyon jól valaki és tökéletes a haja, a ruhája, de mit tegyek vele, ha úgy érzem magam, mintha egy kalitkában lennék? Nagyon kevés a külső, én ezt tanultam meg a tizenéves korom végén.
Csak így tudok válaszolni, mert én így éltem meg.

fPanka 2017.10.22. 01:38:09

@Diorella Queen: Ha bele sem kezdtem egy kapcsolatba vagy nem folytattam tovább, az sosem a külső miatt volt, hanem a fiú viselkedése miatt. Volt, hogy megkaptam a volt társamtól: "de én sokkal jobban nézek ki, mint ő."
Csak ennyit tudtam mondani: "lehet, hogy külső szemmel igen, de amilyen belül vagy... és az elcsúnyít, míg a másikat sokkal szebbé teszi a lelke nálad. Nekem ő a szebb."

Ez nem a mai szokványos életfelfogás, de így vagyok én én, és nem is szeretnék trendi lenni abban, hogy hogyan és kit nevezzek szépnek, mert ez belülről jön és nem egy kívülről rám erőszakolt trend.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.22. 22:26:16

@fPanka: érdekes, én zavarba jöttem amikor elkezdtek bennem nőt látni..mindig nyafiztam miatta.."hogy ti csak a nőt látjátok bennem..."
mire jött a válasz,hogy mégis mit lássunk benned?

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.22. 22:28:41

@Diorella Queen: olyan volt,hogy azon akadtam ki, hogy azt mondta szotyi..meg túl kerek volt a feje, és a moziban nagy adag popcornt rendelt