Ép testben nincs lélek
2017. november 13. írta: csetlekbotlok.blog.hu

Ép testben nincs lélek

Mi nem kötődünk (már aki rendben van mentálisan, egészséges önbizalommal), mert a nő az csak egy nő, csereszabatos. 

robotferfi.jpg

Van ez a férfi… persze nem láttam, ezért csak feltételezem a külsejét, fellépését. Elmondásai alapján úgy képzelem, magas, sármos, magabiztos. Kellemes életszínvonalat biztosító munkával, és minden napra a megfelelő játszópartnerrel.

Egyszer beszélgettem csak vele. Nem is tudom… Van bennem ez az alapvető kíváncsiság. Megismerési és megértési vágy. Kérdezgettem, és ő készségesen válaszolt. Olyan természetességgel mesélt arról, hogy hogyan csalta meg mindegyik barátnőjét, mintha azt mondanám, reggel ha felkelek, első dolgom, hogy kimegyek a fürdőszobába és megmosom a fogaimat. Először nem értettem. Hiszek abban, hogy ha van egy jól működő kapcsolatom, ahol mind intellektuálisan, mind szexuálisan összeillünk, nincs az embernek külső ingerekre szüksége. Főleg, ha nem 15 éve vagyunk együtt, hanem 3-5. Jó-jó, a flört még elmegy. Apró visszaigazolások arról, milyen jó pasik, nők is vagyunk. De itt vége is. Mikor megcsalom a párom, azért teszem, mert a kapcsolatunk már nem működik. Valami nagy hiány van benne. Megakadt. Nem tudjuk megoldani a problémákat. Vagy bármi, de van OKA. Nála viszont nem volt. Állítása szerint legalábbis. Mégis, fel sem merült benne, hogy ezt nem kéne. Hogy miért is tartana állandó szeretőt amellett a nő mellett, akitől mindent megkap. „Butaság lett volna kihagyni. Nagyon sok kellemes pillanatban volt részünk.” Hogy esetleg a másikat megbántja. Hogy fájdalmat okoz Miért is tenné? Elég okos ahhoz, hogy ne bukjon le. Döbbenten hallgattam szavait, és akkor azt gondoltam, ez az ember még sosem szeretett. Aztán arra, hogy talán nem is tudna. Hogy üres.

Elmerengtem, milyen lehet szív nélkül élni? Számomra elviselhetetlen. Aztán rájöttem, neki fogalma sincs, mit veszít. Nem ismeri a szerelmet, de a fájdalmat sem, a csalódást. És valószínűleg ebben a boldog tudatlanságban éli életét.

Úgy éreztem, ő csak egy test. Egy báb. Van egy váz, kapott agyat,csak a lélek nem szállt belé. Egy gép. Egy intelligens, de érzések nélküli gép. És akkor megláttam a fenti mondatát. (Jobban mondva felhívták rá a figyelmemet). Elolvastam újra és újra, és csak a döbbent sokk volt, amit kiváltott belőlem. Hogyan tekinthet valaki így a másik nemre? Egy másik lényre? Elég sok negatív kritikát hallottam az elmúlt időszakban a nőkre, úgyhogy viszonylag edzett vagyok. De hogy valaki ennyire eszközként tekintsen másokra. Ennyire ridegen, realisztikusan, számítóan. Valahogy nem fért a fejembe. Nem a férfiak nem képesek kötődni. Ő nem képes rá. És mivel meg van győződve önnön tökéletességéről, Alfaságáról természetesen, ezért gyorsan keres némi önigazolást. Régebben kihívásnak tekintettem egy ilyen valakivel való beszélgetést. Kíváncsi voltam, vajon ez csak a látszat, vagy ha elég kitartó vagyok, találok némi érzelemmorzsát valahol mélyen. Képes voltam akár hónapokig beszélgetni, és nem adtam fel. Azt hiszem életemben most először éreztem úgy, nem akarom, hogy ehhez a férfihez bármi közöm legyen. Nem akarom kiugrasztani a nyulat a bokorból, és bármiféle emberi megnyilvánulást kicsikarni belőle. Kivételesen nem leszek Freud és Terézanyu egy személyben. Nem feladatom. Még csak azt sem kívánom, hogy egyszer rájöjjön, milyen üres. Vagy egyszer végre szerelmes legyen. Csupán jóakaratból, hogy lássa, mennyivel többről szól az élet. Rájöttem, nincs rá szüksége (és nekem sem). Ő így van jól. Úgyhogy nem érdekel. Annyira nem, hogy még cikket sem írok róla….

A bejegyzés trackback címe:

http://csetlekbotlok.blog.hu/api/trackback/id/tr4113251275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

nemmáté 2017.11.13. 07:24:17

Néha elveszítjük a lelkünket. Ha szerencsénk van, akkor megtaláljuk. Olyan esetről is hallottam, hogy a becsületes megtaláló visszavitte a tulajdonosának!

Szőkenőőő 2017.11.13. 07:26:28

Nem mondanám gépnek az ilyen férfit. Csak hurcol magával esetleg egy gyerekkori rossz családi mintát, élményt. És nem tud kötődni. Nekem is van egy ilyen barátom. Minden barátnőjét megcsalja a mai napig is. És be is vallja, hogy ő ilyen. Mindamellett egy nagyon jószívű, kedves, és akármennyire is fura, családszerető ember, csak épp nem képes egy nő mellett hűségesnek maradni. Sérült ember. És remélem, hogy ez az életét nem fogja a végén véglegesen elrontani.

szociál 2017.11.13. 07:35:45

Az én szememben a féreg kategória ha valaki sorozatosan megcsalja a választottját, és ezt úgy űzi mint ha egy játék lenne.
Egyszer esetleg félre lehet lépni, azt még kilehet magyarázni ha nem érez semmit az iránt akivel megcsalta, de hogy szériát csinál a kufircból az maga a hányinger.
Én a skalpvadászokat is megvetem, hihetetlenül szánalmas.
Szerintem a karma utol éri őket, mert a végtelenségig nem lehet megizélni a fél világot.

szociál 2017.11.13. 07:36:25

@Szőkenőőő:

Stohlbuciről beszélsz ? :)

Szőkenőőő 2017.11.13. 07:49:03

@szociál: pfffffffffff.............miért, ő az etalon ebben a témában? :D

wannabebiker · wannabemotoros.blog.hu 2017.11.13. 07:55:23

gondoltam én, hogy valami fickó van a dologban, amiéer megint nem volt poszt egy pár napig :)

Erre nem lehet sok mindent mondani, férfiak és nők között is vannak ilyen emberek, akik annyira szépek/csinosak, hogy naponta 3 lehetőségük van a szexre. Az ilyen el sem jut odáig, hogy kötődjön. A kötődés kialakulásához kell egy kis idő, nekik ez az idő nem adatik meg, mert ott a következő jelentkező. Azt nagyon okosan tetted, hogy nem próbálod megváltoztatni, felnőtt cselekedet. Nagyon komoly árat kellett volna fizetni érte, hogy megváltoztasd, és a siker még akkor is kétséges.

szociál 2017.11.13. 07:59:27

@Szőkenőőő:

Tudomásom szerint levarrta a fél országot.
Mikor a neje terhes volt akkor meg a társulatot qrogatta :)
Nem bír a vérével Buci :)

csetlekbotlok.blog.hu 2017.11.13. 08:06:57

@wannabebiker: fickó, csak nem ő ;)
Szeretek emberekkel beszélgetni, szokta is sokkal. Mostanában pláne. Csak úgy. Vele viszont egyszer is elég volt.

Szőkenőőő 2017.11.13. 08:07:44

@szociál: Ja értem, Hát ez nem egyedi jelenség, rengeteg férfi él így, sőt nők is.

A történetben szereplő férfi előre elmondta, hogy ő ilyen. Nem árult zsákbamacskát. Még azt is mondhatom, hogy aki ennek ellenére belemegy egy kapcsolatba vele, ne csodálkozzon, hogy ő lesz a következő akit megcsal. A rosszabb az, ha nem tudni róla, hogy ilyen és menet közben derül ki.

csetlekbotlok.blog.hu 2017.11.13. 08:07:55

@nemmáté: jó reggelt :) melyik része az ámen? :)

csetlekbotlok.blog.hu 2017.11.13. 08:12:15

@szociál: no igen, az a legalja a szememben ha a feleséged terhes a közös gyereketekkel, és te mással vagy... esetleg éppen megszüli szerelmetek gyümölcsét.... szép szerelem :(

nemmáté 2017.11.13. 08:17:20

@csetlekbotlok.blog.hu: Az, hogy nem akarsz a közelében lenni ennek a mocskos figurának.

csetlekbotlok.blog.hu 2017.11.13. 08:21:17

@Szőkenőőő: nekem, mint idegennek, kívülállónak mesélte. nem úgy mint partnerjelöltnek. ugyan nem kérdeztem, de szerintem a párjának nem mondja, mert az már nyílt kapcsolat lenne, és azt szánalmasnak véli. de mondom, nem ismerem... azért is döbbentem meg, mert valakivel tök mindegy mi kapcsán véletlen beszélgetésbe elegyedsz, fura, hogy ezzel kezdesz "büszkélkedni"

csetlekbotlok.blog.hu 2017.11.13. 08:26:07

@nemmáté: tudod az a furcsa, hogy tényleg nagyon sok emberrel beszélgettem... innen a blogról is volt, aki rámírt, akár egy cikk kapcsán. néha az ember úgy érzi, el akar valamit mondani, és erre egy idegen a legalkalmasabb. én meg bárkit szívesen meghalltagot. én ezt szeretem és élvezem. úgy érzem épít. szélesíti a látókörömet. és sok furcsa embert ismertem meg. sok történetet. azt gondolom, viszonylag nyitott vagyok, és azt is meg akarom érteni, aki teljesen másképp látja a világot. hát, felé ez a nyitottság egyáltalán nincs meg. ami ismerve magam, elég meglepő... remélem, nem annak a jele, hogy elérzéketlenedek és közönyössé válok :D

szociál 2017.11.13. 08:55:31

@Szőkenőőő:

De a posztban szereplő a Csetleknek mesélte el félrelépéseit, és nem annak akit megcsal.

@csetlekbotlok.blog.hu:
Meg ugye végig kitartott a neje mellette, erre mikor szabadul felcsípi az első csajt a társulatból és összeköltözik vele, mert neki most más kell.
Szépen megköszönte Ancsinkának vagy mi a túró a neve a volt nejének :P

Kopasz Audis 2017.11.13. 10:12:32

Az emberiség elme és mentális állapota a nyugati világban szinte kritikus szintre zuhant vissza. Az anyagi jólét és a fertőző halálos vírusoktól történő megszabadulás nem hozott boldogságot: most a neurózis, borderline, szociopata és nárcisztikus személyiségzavarok túltengő korszakát élhetjük meg. A posztban szereplő férfi is súlyos eset.

Egész egyszerűen ezek beteg emberek. Ekként kellene rájuk tekinteni.
Persze meg lehet élni szellemi kihívásként hogy "megértsük" őket, de vajon a vakbelet is meg akarjuk érteni? Vagy a májcirrózoist? Szeretnénk-e megérteni a hátsófali trombózist?
Ugye ezeket simán betoljuk az orvostudomány ajtaján.

Hát ezeket a lelki sérült, roggyant, beteg személyiségeket is toljuk be a pszichiátriára és ne gondoljuk, hogy ki tudjuk őket elemezni.

Amit érdemes a dologból tanulságnak levonni, hogy ismerjük fel időben ezeket az embereket és meneküljünk előlük. Ne dőljünk be a kellemes külsőnek, az intellektusnak, az anyagi sikerességnek! Ezek durva mézesmadzagok a nők számára.

Önismeret, önismeret, önismeret, realitás érzék, ébren levés!

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.11.13. 10:33:18

ismertem ilyen embert.érdekes volt.

moonshadow 2017.11.13. 10:36:23

Fent említett jelenség nem más mint az átlagos nők értéken kezelése.
Annak felismerése, hogy a nők a külsőségekre indulnak amikor egy jó pasit látnak, és ezek a pasasok megtehetik, hogy váltogatják a nőket, mert mindig jön újabb jelentkező. A nőkkel még az is probléma, hogy alakoskodók, egyáltalán nem a valódi arcukat mutatják egy olyan szituációban amikor meg akarnak maguknak fogni egy pasit. Valódi arcukat azok ismerhetik esetleg akiktől nem remélnek semmit.
Ugyanakkor a jópasik is tudják, hogy a nőket cseppet sem érdekli a lelkük. Az érdekli, hogy a pasi jól nézzen ki mellette, állandóan figyeljen rá, és segítsen megvalósítani a nő álmait, ami rendszerint pénz keresés és látványos elszórás a köz által sikeresnek és jólétűnek gondolt életmódra. A maradék 5 perc szabadidőben a pasi azt csinálhat amit akar. Vagyis a deal abból áll, hogy szexet kap az illető ha hajlandó totális kontroll alá vetni magát és az éveit a nő oldalán jól kinéző pénzkereső robotként tölteni. De egy olyan pasi aki jól néz ki és ezért sok nő hajlandó kapásból lefeküdni vele beetetésként, az megteheti, hogy nem állapodik meg, és nem hajtja a fejét igába, hiszen anélkül is hozzájut a szex adagjához és a szabadidejével is azt kezd amit akar. Lehet üreslelkűzni, de ők csak a lehető legtöbbet hozzák ki abból ami van.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.11.13. 10:38:28

@moonshadow: nem feltétlen jópasik. ebben van egy közkeletű tévedés.

csetlekbotlok.blog.hu 2017.11.13. 10:44:04

@moonshadow: én a magam részéről nem tudok olyannal együtt lenni, akinek nem érdekel a lelke. de biztos kattant vagyok, hogy csak olyanhoz akarok hozzáérni, aki először belsőleg fog meg.

Kopasz Audis 2017.11.13. 10:47:13

@moonshadow: ebben a kommentedben a férfiakat lelketlen pszichopata kúrógépeknek fested le. Ezt akartad közölni valójában?

csetlekbotlok.blog.hu 2017.11.13. 10:51:43

@moonshadow: amúgy annyi plusz infót, hogy hosszú kapcsolatai vannak. és mellette 1, másfél éves viszonyai... és egyikhez sem kötődik... nem minden nap más. ez nem tudom, hogy most pozitív, vagy negatív
biztos sok olyan nő van, aki a pasitól csak a szexet és a kényelmes életet várja el, de azért nem megvehető minden. az életben, egy kapcsolatban vannak nehéz szakaszok. csak egy normális értékeken alapuló kapcsolat képes ezt túlélkni. pl egy elhúzódó betegség valamelyik részről. vagy munkanélküliség. esetleg az egyik fél tanul valamit, emiatt kiesik a munkából. tudod... jóban, rosszban, gazdagságban, szegénységben. csak akkor élhető ez túl, ha a másik érdekel. hogy mi van vele. ha szeretem. ha akkor is rá tudok mosolyogni, szívből, mikor épp szarban van.

csevely 2017.11.13. 14:52:49

@csetlekbotlok.blog.hu:
Látod, "SIMILIS SIMILE GAUDET" .
Van olyan házaspár ismerős, akiknél két kissé infantilis embereke boldogabb életet él, mint én, az " az ellentétek vonzzák egymást" felfogással. Ámbátor inkább kiegészítjük egymást, mint ellentétesek lennénk.
A példádbeli pali is megtalálja mindig a neki megfelelő partnert.
És persze azért irtózol tőle, mert neked más kell.
Valamikor olvastam egy könyvet, ami egy szadista és egy mazochista kapcsolatáról szólt. És boldogok voltak (leírás szerint) mert kielégítették egymás igényét.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.11.13. 16:27:40

@csevely: én múltkor éjjelhajnalban gondolkodtam a szadistákon és mazochistákon

csetlekbotlok.blog.hu 2017.11.13. 16:28:50

@PeniValdes: mire jutottál? :) miket gondolkoztál rajtuk? kifejted?

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.11.13. 16:34:33

@csetlekbotlok.blog.hu: hát igazából arra,hogy hideg van,és bekéne takarnom a lábom.
na de igazából egy volt emberemről. akinek az volt a szíve vágya,hogy kötözzék az ágyhoz,mert otthon nem akar irányítani,vagyis az ágyban, mert irányít ő eleget a munkában. na azon rágtam magam,hogy akkor ő most keményfiú,alfa, mindegy hogy hívjuk? hisz ő akarta,hogy kínozzák..vagy nem,mert megalázott helyzetbe akar kerülni?

Sadist 2017.11.13. 17:06:10

A posztban taglalt férfiből kétféle van. Az egyik születésétől kezdve érzelemmentes pszichopata (~1%), a másik pedig ilyenné válik. Azt, hogy hogyan, Puszér már elmondta ebben a beszélgetésben: youtu.be/rWVpO1zYmhc?t=55m17s

Egyébként hol volt olvasható a bevezető mondat? Valahol mintha már láttam volna, de nem emlékszem, hogy hol.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.11.13. 17:12:59

hihetetlen módon udvarolt..majdnem meginogtam.

csetlekbotlok.blog.hu 2017.11.13. 17:28:53

@Sadist: csajokespasik.blog.hu/2017/11/10/ezert_nem_elek_egyutt_veled#comments

@PeniValdes: attól még nem mazohista... bár nem vagoyk járatos ebben a témában, és nem is tudom, hogy a kikötözésen kívül mit szeretett volna... mindenesetre...hát.. reméljük boldogságra lelt.
hogyan udvarolt?

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.11.13. 18:01:41

@csetlekbotlok.blog.hu: behízelgően. hogy utáltam.

hát reméljük megtalálta a megfelelőt. a kötözésre. sajnáltam

Burgermeister 2017.11.13. 18:40:48

A kötődés hiánya gyermekkorban alakul ki. Ennyi.

csetlekbotlok.blog.hu 2017.11.13. 19:10:55

@Burgermeister: akkor ennek már lőttek... max egy jó pszichológus segíthet

Mia and me 2017.11.13. 23:00:11

"Mi nem kötődünk (már aki rendben van mentálisan, egészséges önbizalommal), mert a nő az csak egy nő, csereszabatos."

Asszem a blogokon nőket ekéző meg nőkért síró fasziknak az a bajuk, hogy ezt a mentálisan rendbenlevést és egészséges önbizalmat igyekszenek átvenni (vagy leutánozni, megjátszani) a nők is... :( .. és csak az kell nekik amit egy pasiból ki lehet préselni...(csak a nők nem csak a testnedvekre értik hanem mindenféle más anyagra :))

a mozgalmat valaki elkezdte....

wannabebiker · wannabemotoros.blog.hu 2017.11.13. 23:04:42

miért van olyan érzésem, hogy a poszt alanya a csp blogon szokott kommentelni? van ott egy kommenttárs akire a hozzászólásai alapján 1:1be ráillik a fenti profil de az ly betűkapcsolattal problémái vannak.

csetlekbotlok.blog.hu 2017.11.13. 23:09:21

@wannabebiker: nem tudom :D :D de Sadistnak becsatoltam a linket, ahonnan az idézet származik :P ld picivel feljebb

wannabebiker · wannabemotoros.blog.hu 2017.11.14. 07:53:39

@csetlekbotlok.blog.hu: igen, onnan volt ismerős, én is elég régóta olvasom a csp-t szakmai kíváncsiságból, és volt szerencsém végig követni a kommentelők "fejlődését".

szociál 2017.11.14. 08:06:20

@wannabebiker:

A klasszik csépé anno nagyon jó volt, gumiszobában nyomtuk ezerrel, és a szmájlik is verettek rendesen :))
Sajnos szétbarmolták, az új felejtős.
Nem archiválta valaki a régi csépét ?

csetlekbotlok.blog.hu 2017.11.14. 08:18:37

@wannabebiker: elmesélheted, kíváncsi vagyok. :) nem olyan régóta nézem, figyelem... azt hiszem, tényleg megér egy tanulmányt... mint az is, hogy mennyire mutatnak mást az emberek, mint amilyenek valójában

TBal 2017.11.14. 09:07:34

@Szőkenőőő: mi alapjän mondod az iletöre, hogy sérült? Miért te vagy az ép, és ö a sérült? Miért nem fordítva?

TBal 2017.11.14. 09:09:23

@PeniValdes: nem vagy egy szófosó típus :)
Az az ember, akivel találkoztál, és a posztbélihez hasonló... mit találtál benne érdekesnek?

TBal 2017.11.14. 09:12:32

@Szőkenőőő: miért elvárás a hüség amúgy? Miért pont a szex legyen kizárólagos? Az általad leírt srác csak nyitott vagy félig nyitott kapcsolatot keres. a félig nyitottban van mondjuk némi aszimmetria... de megegyezés alapján akár ez is mehet, lásd szado+mazo.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.11.14. 09:13:15

@TBal: megvannak rá a gyógyszereim..a hasmenésre:)

jó kérdés,és mindjárt megválaszolom

wannabebiker · wannabemotoros.blog.hu 2017.11.14. 09:18:49

én 2008óta vagyok rendszeres olvasója a csp-nek, asszem minden posztot elolvastam. Egy időben kommenteltem is, de nem sokáig. Nem egészen emlékszem már az elejére, gumiszobára pláne nem, de lehet az még azelőtt volt, ahogy én elkezdtem olvasni.
Eleinte volt egy két jó tanács, meg többségében nagyon idióta hozzászóló, aztán valahogyan begyűrűzött a szintelmélet az utolsó 2 évben, mostanában meg az általad is említett, használom - eldobom kommentelés vagy túlnyomó többségben, kevés az igazán releváns hozzászólás, persze aki az internetről akar ingyenpszichológust, az magára vessen. Mindig volt egy aktív kommentelő gárda, ezek összetétele változott, eszerint alakultak a hozzászólások is, ahogy említettem, most az a vonal van, hogy az alfahím az isten, és minden más csak utána. Egyszer - kéteszer rövidebb ideig (1-2) levél még privátban is beszélgettem kommenttársakkal, ma már nem tenném, nem ilyen helyekről kell hasznos tanácsot remélni.

Én nem is tudom pontosan, hogy sajnáljam e, vagy örüljek neki, hogy a korai éveimből kimaradt az internet. Van jó és rossz oldala is, én mostanában azt látom, hogy inkább az emberi kapcsolatok elértéktelenedése felé haladunk, kevesebb a pozitív hatás. A 90-es években teljesen más volt a tempó mint ma, nem volt mobiltelefonom sem, ez ma már elképzelhetetlen.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.11.14. 09:21:51

@wannabebiker: a szintelmélet nem lenne hülyeség, csak mereven akarják..
egyébként erről is eszembe jutott valami

wannabebiker · wannabemotoros.blog.hu 2017.11.14. 09:25:13

@PeniValdes: a szintelmélet nagyon jól hangzik, heihetőnek hangzik és mégis hülyeség, mert csak közgazdasági szempontból világítja meg a férfi-nő kérdést. Az a bajom vele, hogy ennyiről szólna az egész? Vagy helyespasi vagyok vagy gazdag, ha egyik sem, akkor jónapot? Tényleg ez számítana a pártalálásban? Én pontosan tudom nekem mi számít, és abban nem tudnám alkalmazni a szintelméletet.

csetlekbotlok.blog.hu 2017.11.14. 09:29:43

@wannabebiker: a szintelmélettel az a baj, hogy az érzelmek pont nem a racionalitás mentén működniek (hál Istennek!!!!, vagy Allahnak, vagy Buddhának), ez pedig ezt szeretné bizonyítani

néha vágyom vissza a retro korba

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.11.14. 09:39:36

natehát az érdekes az volt benne,hogy nem volt jópasi,nem volt kigyúrva, nem volt hófehér villogó mosolya, szép szeme. ronda sem volt. olyan átlagos inkább,aki mellett simán elmész. viszont nagyon jól játszotta a casanovát,és minden találkozásnál dicsekedett,hogy neki mennyi nője volt..és neki minden nő hanyatt fekszik,és közben úgy nézett rám mint egy bagzó macska

Szőkenőőő 2017.11.14. 10:05:13

@TBal:
Tudod mit? Igazából nem is érdekel, ki gondolja magát sérültnek pl. egy ilyen kötődéshiány miatt. Lehet, valóban neki ez az élet remek, ki vagyok én, hogy lesérültezzem emiatt. Visszavonom :D

Az általam leírt srác nem nyitott kapcsolatban él. Mert az azt feltételezi, hogy mindkét fél beleegyezésével mehet a félrekufirc. Itt sima megcsalás van. A hűség akkor lehet elvárás, ha ebben mindketten megegyeznek, hogy akkor most csak ők ketten, és senki más.
És igen kereshetne olyat, ami nyitott kapcsolat, de valamiért mégse olyat keres. Vajon miért? Talán olyan nőt nagyítóval kellene keresni, aki ilyenbe belemegy?

Szőkenőőő 2017.11.14. 10:13:33

@PeniValdes:
Megmondom én mik a szintek.
Alfabétagammaomega, alacsony-magas, átlag alatti-feletti, fiatal-öreg, pénzes-csóró, kisfarkú-nagyfarkú, szép-csúnya-átlagmarcsijózsi, ilyenek, sorolhatnám még....itt tanultam a blogon ;) Mindmind igenfontos dolgok :D

@csetlekbotlok.blog.hu:
Én is retro akarok lenni, illetve vagyok is :D:D:D

Szőkenőőő 2017.11.14. 10:22:01

@PeniValdes: Csak néha van új a nap alatt :D

wannabebiker · wannabemotoros.blog.hu 2017.11.14. 10:41:45

@PeniValdes: nem értem, milyen szintek? Mire vagy kíváncsi? Nálam nincsenek szintek, nekem nem az számít, legalábbis tudatosan nem.

TBal 2017.11.14. 10:45:27

@PeniValdes: és, te a kivétel voltál, aki nem dölt neki hanyatt? :)

TBal 2017.11.14. 11:07:48

@Szőkenőőő: Ja, mondjuk azért célszerü a másik igényeit felmérni elötte.
És igen, nehezebb társat meg külsö partnert találni nyitott kapcsolatra, de nem lehetetlen. Gondolom azért a hapsinak is jobb lenne, ha a másik tudna róla és nem kéne titkolóznia.
A hüség amúgy nem csak szexuális lehet, és lehet, hogy amúgy ö minden más értelemben hü, csak ebben nem, és jól kijön a párjával.

TBal 2017.11.14. 11:08:29

@PeniValdes: fura, hogy mindenki, akivel beszélek, az átlát a szitán, egy se áldozat :D

TBal 2017.11.14. 11:28:38

@PeniValdes: és minden randira magaddal viszed?

Szőkenőőő 2017.11.14. 11:29:02

@TBal:
"A hüség amúgy nem csak szexuális lehet, és lehet, hogy amúgy ö minden más értelemben hü, csak ebben nem, és jól kijön a párjával."
Na ez a nyitott házasság :)

Mert ha a párja elvárja a szexuális hűséget, akkor mondhatja neki, hogy drágám én hazaadom a fizut, fürdetem a gyereket, főzök neked vacsit, de hát lefeküdtem a szomszéd Gizivel, attól még szeretlek és mindent megteszek hogy neked is jó legyen :D

TBal 2017.11.14. 11:52:47

@Szőkenőőő: Nem, nem feltétlenül. A nyitott házasság közös megegyezésen alapul, itt viszont csak azt mondtam, hogy minden más területen odateszi magát az illetö (alias hüséges, hü az igéreteihez, ilyesmi).

Anno már linkeltem ezt:
www.pszichologusok.hu/pszichologusok/bhokedli.html

Ez a sztori egy példa erre, és arra, hogy igazából nem is feltétlen olyan rossz az ilyen felállás, a nönek sem.

TBal 2017.11.14. 11:53:18

@PeniValdes: Na, akkor majd ha találkozunk, akkor jól megnézem magamnak azt a szitát :)

TBal 2017.11.14. 12:18:23

@PeniValdes: oh, te már azt is tudod, hogy úgy találkozunk majd, hogy ugyanazzal a repcsivel fogunk utazni? Te valami jövöbelátó lehetsz...

TBal 2017.11.14. 12:35:02

@PeniValdes: miben áll a történet morbidsága? Én Pán èter leszek, te meg Pán Petra?

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.11.14. 13:03:22

@TBal: bocs közben intéznem kellett a business-t

na a történet az,hogy egyszer meghalt egy ember és a barátja készítetett neki koszorút,mire ráíratta,hogy búcsúzik tőled Jóska. Aztán később eszébe jutott hogy kéne még vmilyen szöveg így írt egy üzenetet a virágosnak,hogy írják még a koszorúra,hogy "Találkozunk az égben" (ha van hely). Bármint a szalagon.
és a temetésen ott volt a koszorú,rajta a szöveg..
Búcsúzik tőled Jóska. találkozunk az égben, ha van hely

TBal 2017.11.14. 13:14:41

@PeniValdes: oh, most meghomályosodtam.

Ez a "Barta Zoltán Téhával" koszorús verziója :)

Szőkenőőő 2017.11.14. 13:19:15

@TBal:
A történet jó, a hitvesi szék pedig nagyon jó példa lenne, de hiába áll 4 lábon, akkor is inog a rejtett sérelmektől, fájdalomtól. Ráadásul a történetben a feleségnek is volt kalandja, 3 is. Én úgy gondolom, hogy ilyenkor a nők jobban elnézik, elnéznék a pasijuk félrelépését, mert maguk se bűntelenek. Ilyen esetben jobban megállja a helyét, hogy nem feltétlenül rossz egy ilyen helyzet.

TBal 2017.11.14. 13:45:50

@PeniValdes: ezt nem ismerem, taníts! :)

drlover 2017.11.15. 15:16:31

@Mia and me: Na ez nagyon ott van !!!!
Az úgy kezdődött, hogy valaki visszalőtt...márugyebár.
És ha jól megnézzük, ül a szimpla formál logika. Mert ha ő nem kötődik hanem dugcsizik, anyu meg viszi a háztartást (és ő is dugcsizhat), akkor ez deal. Szerződés. Hol itt a gond ? Ár érték arányos csere. Tiszta sor.
Más kérdés, hogy ennek a kapcsolatnak, ahol két nem kötődő ember (nyilván, ha anyut zavarná már lépett volna) él nem együtt, kb. munkatársként, akkor ennek mi értelme ? Jaaa...a gyerekek értem én.

drlover 2017.11.15. 15:26:11

@Kopasz Audis: Igazat szólsz ! Mint általában. Most a mentális ebola pusztít, aminek táptalaj a fogyasztóinak csúfolt társadalom. De ez rosszabb az igazi ebolánál, mert semmilyen tudomány nem ismeri az ellenszert.
Valaki írta, hogy ennek a pasinak max. egy jó pszichológus segíthet. Nem, az sem. nem tudnak velük mit kezdeni. Ők normálisnak érzik az állapotukat. Ha valaki meg oda kényszeríti őket, manipulálják a dilidokit. Tapasztalatból beszélek.

Kopasz Audis 2017.11.15. 19:26:29

@drlover: köszi. Ha egy páciens tudja manipulálni a pszichológust, akkor annak nincs keresnivalója a szakmában. Ez alap.

drlover 2017.11.15. 19:36:12

@Kopasz Audis: nincs igazad...de nem fogok vitatkozni!

nemmáté 2017.11.15. 21:04:01

@Kopasz Audis: Sutyerákunkhoz már kevés egy pszichológus! Neki pszichiáterre van szüksége.

Kopasz Audis 2017.11.15. 21:46:31

@nemmáté: csernus doki kipofozná belőle a szart is :-)

pewe 2017.11.15. 23:28:05

Amikor olvastam az elejét szinte láttam magam előtt azt a kupakolós jóembert, aztán itt a kommentekben meg is erősítetted hogy róla lenne szó.
Hát engem konkrétan a hányinger kerülget mikor próbálom elolvasni a kommentjeit. Szinte szégyellem magam hogy ő is "férfi".
komoly probléma lehet szegénynek a fejében az biztos. Ellenben én tökre másképp képzelem mint te. Ő csak egy átlagjóska akit valszeg megcsalt az asszony, és most így bizonyítja magának hogy ő még mindig mekkora férfi hogy minden nőt csak kihasznál, degradál. Egyértelmű hogy hazudik a nőknek mert nincs olyan aki egy ilyen látásmódú férfival akár beszélgetni is szeretne nemhogy intim kapcsolatot.
A többit leírtad, üres, érzelemmentes. Bár én úgy fogalmaznék hogy hulladék.
A legrosszabb az egészben hogy még ő ad tanácsokat. És lehet hogy pár 10-20-on éves még be is veszi hogy így kéne csinálni, meg így kell bánni a nőkkel.

Na mondjuk az a csp blog komment szekció is vállalhatatlan. Bármit írnak a bejegyzésben mindig ugyanaz a "tanács": ha nő írta akkor kussoljon, örüljön hogy megcsinálták, amúgy is adja lejjebb a szintet mert mitképzelmagáról hogy normális férfit akar. Ha férfi írta akkor egy csicska, tutyimutyi fa*, menjen el gyúrni, ne akarjon szerelmes lenni, csak duqja a nőket sorba az az élet.

nemmáté 2017.11.16. 07:02:17

@pewe: Igen, szerintem jól látod!

Kopasz Audis 2017.11.16. 09:04:53

@pewe: azért vigyázzunk ezzel a "szégyellem magam hogy ő is férfi" mentalitással. Ennyire ne csicskuljál azért be. Legyen már tartásod bélám!
A nők aljasságának sincsenek ám fokozatai. De a nők sosem mondanának ilyet hogy ők szégyellik a nőiességüket mert van a hárommilliárdból pár aljas.
Kár itt nőkre és férfiakra kihegyezni a dolgot.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.11.16. 10:25:59

én is átlagjóskának képzelem azt akiről a poszt szól. ugyanis többszörösen ez a tapasztalatom...